Kuantan Anirasota

Surat Tidak Rasmi Memohon Cuti Sekolah


Surat Tidak Rasmi Memohon Cuti Sekolah. 8 people like this.sign up to see what your friends like. Surat tidak hadir ke sekolah.

Jenis jenis contoh surat kiriman
Jenis jenis contoh surat kiriman from image.slidesharecdn.com
Isi kandungan format surat rasmi i) contoh surat tidak hadir ke sekolah (cuti sakit) 2. Contoh surat tunjuk sebab tidak hadir via surat rasmi, surat rasmi permohonan, surat rasmi kerajaan, surat rasmi aduan, surat rasmi rayuan, surat rasmi melalui, surat rasmi cuti seko. Surat tidak hadir ke sekolah (urusan keluarga).

Berikut disertakan contoh surat rasmi memohon cuti daripada pihak sekolah sekiranya pelajar tidak menghadirkan diri ke sekolah tanpa sijil sakit ataupun atas alasan lain yang kukuh atau munasabah.

Related posts to contoh surat rasmi memohon cuti sekolah anak. Contoh surat rasmi memohon cuti balik kampung. Saya ishak bin alang bapa kepada nor amira binti ishak dari tingkatan 6a2 ingin memberitahu bahawa anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada 14 jun 2009 kerana harus menghadiri ujian kelayakan jpj untuk mendapatkan lesen motosikal. Contoh surat rasmi pemberitahuan tidak hadir bekerja.


Search This Blog

close