Kuantan Anirasota

Surat Rasmi Tidak Hadir Ke Sekolah In English


Surat Rasmi Tidak Hadir Ke Sekolah In English. Cikgu, tidak hadir ke sekolah dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk. Biasanya, seseorang izin tidak masuk karena suatu keperluan yang tidak bisa dihindarkan, seperti sakit, keperluan keluarga, dan kegiatan lainnya.

Contoh Surat Rasmi Hantar Wakil - Resepi Book l
Contoh Surat Rasmi Hantar Wakil - Resepi Book l from lh3.googleusercontent.com
Koleksi surat rasmi pelajar tidak dapat menghadiri diri ke sekolah atas pelbagai alasan munasabah. Bagi para pelajar yang tidak dapat hadir ke sekolah, sudah pasti mereka perlu memaklumkan kepada pihak guru atau pihak sekolah mengenai ketidakhadiran mereka. Surat hendaklah ditulis mengikut format surat rasmi.

Surat hendaklah ditulis mengikut format surat rasmi.

Berikut dikongsikan contoh yang mudah dan ringkas beberapa surat rasmi makluman kepada pihak sekolah akan ketidakhadiran pelajar ke sekolah tanpa sijil sakit ataupun atas alasan lain yang kukuh atau munasabah. Tahun lima dahlia, sekolah kebangsaan kepayan, peti surat, 130, 89108, kota marudu, sabah. Carian contoh surat rasmi tidak hadir ke sekolah. Abu bin bakar anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada tarikh berkenaan kerana beliau mengalami sakit perut/sakit kepala/demam yang membuatkan beliau tidak terdaya untuk meneruskan sesi persekolah pada hari.


Search This Blog

close